Facebookposts

Stichting Omnia Fieri is ook actief op facebook, hieronder vind u de laatste 7 posts welke op facebook zijn geplaatst.

Onze volledige facebookpagina vind u hier.

29 jul
2019
Wat zou het mooi zijn als de foto’s van het huis van Hans Flietstra op de foto’s zouden staan. De Stichting Omnia Fieri zit niet stil. Hoe de toekomstmuziek zal klinken weten we nog niet.
16 jul
31 mei
2019
Woensdag 29 mei is het spandoek opgehangen in het Veenmuseum, met daarop de volgende tekst : "Een aanwinst hier op deze plek voor het veenmuseum lang niet gek Maar voor deze hele som zijn bijdrages van harte welkom" Wil je ook meehelpen het huisje van Flietstra in het Veenmuseum te krijgen, dan is dit het banknummer dat je kunt gebruiken: NL55RABO0311188354 En het is nog aftrekbaar ook (Anbi rsin 856500495)
08 mei
24 apr
2019
Ga naar www.aavisie.nl , toets tv gemist aan en kies voor week 16. Het interview met Jacob Dogger van Omnia Fieri begint op 19.40, daarna zien we natuurlijk ook Mevrouw Antje Flietstra.
18 apr
2019
Deze week is Mevrouw Antje Flietstra geïnterviewd door aavisie. Zij heeft ook al veel rondleidingen gegeven in het huis waar ze opgroeide en waar haar broer Hans tot aan zijn overlijden woonde. Voor ons is dit een zeer waardevol moment. www.aavisie.nl
31 dec
2018
Vandaag is het twee jaar geleden dat Hans Flietstra overleed. Zijn huis staat nog aan de Berkenlaan in Aadorp. Als Stichting hebben we veel goede voornemens voor 2019. Wij zijn blij met alle steun, die we in het afgelopen jaar, hebben ontvangen.